سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک بغل فاصله
جمعه 92 بهمن 18 :: 10:29 عصر :: نویسنده : امیر اقاجانی

بیا تمامش کنیمـــــــــــــــــــــــــ ..

همه چیز را ..

که نه من سد راه تو باشم و نه تو مجبور شوی به ماندن ..

نگران نباش ..

قول می دهم کسی جای تو را نمی گیرد ..

اما فراموشم کن ..

بیخیال من ..

بیخیال همه خاطره های ریز و درشتی که جا گذاشتی

بیخیال دفترهایی که یکی بعد از دیگری پر می شدند

از نامه هایی که تو هرگز نخواندی …

بیخیال دلی که شکست

بیخیال

بخند..

تو که مقصر نبودی..

من این بازی را شروع کردم ..

خودم هم تمامش می کنم ..

می دانی ؟

گاهی نرسیدن زیباترین پایان یک عاشقانه است

بیا به هم نرسیم …




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

من همونیم که تنهایی رو یه سر کشید
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 73360



دانلود آهنگ جدید


آهنگ و کد آهنگ
سامان جلیلی : احساس آواره